مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 03:552020-04-22فناوري

افزایش ظرفیت ثبت نام و دریافت سیم کارت به 200 هزار در هر روز


ظرفیت ثبت نام سیم کارت توسط اپراتورها افزایش یافته است و در حال حاضر به روزانه 200 هزار سیم کارت رسیده است - ، امامی گفت: تقاضا برای ثبت نام سیمکارت انفجاری بود به نحوی که روال عادی ثبت نام و دریافت سیمکارت را به شدت تغییر داد با وجود این با پیگیری هایی که شد اپراتور ها هم ظرفیت ها و منابع شان را افزایش دادند و از 70 هزار ثبت نام در روز اول به 200 هزار ثبت نام سیمکارت تا امروز رسانده اند.

او ضمن درخواست از مردم که حضوری به دفاتر پست و پیشخوان مراجعه نکنند گفت: مشترکان عنایت داشته باشند که ثبت نام فقط برای سیمکارت اولی ها و آن هایی که سیم کارت به نامشان نیست انجام می شود.

امامی با بیان این که اگر مردم به تدریج و باحوصله برای ثبت نام اقدام کنند مشکلاتشان حل خواهد شد گفت: ساعت پیک مراجعه برای ثبت نام آنلاین بین 21 تا 23 شب و 10 تا 13 صبح است.

مدیرکل نظارت بر سرویس های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات گفت: مشترکان در صورت سوال یا شکایتی می توانند از طریق سامان 195 که هم از طریق تلفن همراه و ثابت و هم وبسایت در دسترس است موردشان را منتقل کنند.

او با بیان این که تاکنون 250 هزار سیمکارت ثبت نام شده گفت: تخمین زده می شود بین 2 میلیون و 200 هزار تا 2 میلیون و 500 هزار نفر سیم کارت نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت ثبت نام و دریافت سیم کارت به 200 هزار در هر روز

افزایش ظرفیت ثبت نام و دریافت سیم کارت به 200 هزار در هر روز