مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-04-22سياسي

گردهمایی تئاتری ها و جامعه شناسان در همایش «تئاتر مسئولیت پذیر»


مدیر مرکز تئاتر مولوی با تاکید بر ضرورت استفاده از فضای مجازی در شرایط کرونایی، از برگزاری همایش «تئاتر مسئولیت پذیر» خبر داد.

- گردهمایی تئاتری ها و جامعه شناسان در همایش تئاتر مسئولیت پذیر مدیر مرکز تئاتر مولوی با تاکید بر ضرورت استفاده از فضای مجازی در شرایط کرونایی، از برگزاری همایش تئاتر مسئولیت پذیر خبر داد.

امیرحسین حریری در گفتگو با ایسنا درباره احتمال فعالیت های مرکز تئاتر مولوی در فضای مجازی توضیح داد: با توجه به اینکه تعطیلی مکان های هنری همچنان ادامه دارد، باید از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنیم.

البته بخشی از برنامه ها در این فضا قدری لوث شده است ولی در تلاش هستیم بخشی از برنامه هایمان را که برگزاری آنها در فضای مجازی امکان پذیر است، به این فضا منتقل کنیم.

حریری ادامه داد: برنامه های علمی و پژوهشی به گونه ای است که امکان ارایه آنها در فضای مجازی وجود دارد.

به همین دلیل برپایی جلسات تخصصی پاراگراف را در این فضا ادامه خواهیم داد و این جلسات را با حضور کارشناسان و متخصصان تئاتر بویژه تئاتر دانشگاهی برپا خواهیم کرد و در هر جلسه، یک موضوع تخصصی مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

مدیر مرکز تئاترمولوی افزود: جلسات بعدی پاراگراف با موضوعات تاملی بر ادبیات نمایشی و نیز میزانسن در تئاتر تادئوش کانتور خواهد بود که جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی تئاتری ها و جامعه شناسان در همایش «تئاتر مسئولیت پذیر»

گردهمایی تئاتری ها و جامعه شناسان در همایش «تئاتر مسئولیت پذیر»