مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 05:552020-04-22پزشكي

بیمارستان غرضی ملایر؛ پیروز در سنگر مقابله با کرونا


روزها و شب های زیادی است که در این راه پُرخطر، پنجه در پنجه کرونا افکنده اند و در سنگر دفاع از تندرستی برای هموطنان خود می جنگند، مجاهدتی جانانه از پزشکان، پرستاران و کادر درمان که هرگز از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد.

از ابتدای اسفند که پای این ویروس تازه به دوران رسیده به کشور باز شد، مدافعان سلامت ملایر در خط مقدم مبارزه با کرونا، دوشادوش مردم در این روزهای سخت با نجات جان مردم هر روز جلوه هایی از ایثار، فداکاری، جان فشانی و از خودگذشتگی را خلق می کنند، بدون آنکه خم به ابرو بیاورند و یا از دوری از خانواده گلایه کنند.

در این عرصه با مجاهدت 250 نفر از کادر درمان بیمارستان دکتر غرضی شبانه روز در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار گرفتند تا هم صف کادر درمان کشور شده و با نجات جان هموطنان خود رویش مهربانی و ایثار را بار دیگر در سنگر سلامت ماندگار کنند.

به گفته رییس بیمارستان دکتر غرضی ملایر از ابتدای اسفند سال گذشته همزمان با اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزی پزشکی غربالگری و تب سنجی بیماران در این بیمارستان آغاز شد.

غربالگری و تب سنجی 20 هزار نفر در بیمارستان غرضی محمدرضا توکلی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا به غربالگری 20 هزار بیمار ورودی به اورژانس و درمانگاه از ابتدای اسفند تا پایان فروردین اشاره کرد و افزود:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان غرضی ملایر؛ پیروز در سنگر مقابله با کرونا

بیمارستان غرضی ملایر؛ پیروز در سنگر مقابله با کرونا