مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 07:352020-04-22سياسي

جبران دروس معارف از طریق آموزش مجازی دانشگاهیان، ضروری است


مدیر گروه معارف دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: جبران دروس معارف دانشگاهیان با توجه به تعطیلات دانشگاه، از طریق آموزش مجازی دانشگاهیان ضروری است.

- مدیر گروه معارف دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: جبران دروس معارف دانشگاهیان با توجه به تعطیلات دانشگاه، از طریق آموزش مجازی دانشگاهیان ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید وحید معتمدی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها، دانشجویانی که هریک از دروس معارف را اتخاذ کرده اند، جهت جبران 11 جلسه حضوری به ازای هر جلسه کلاس حضوری دو ساعته لغو شده، بایستی حداقل دو جلسه آموزش مجازی ( معادل 22 جلسه مجازی در صورت ادامه شرایط اضطرار تا پایان ترم) از میان دروس موجود مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان متناسب با موضوع هر گرایش از دروس معارف اسلامی توسط دانشجویان اخذ شود.

وی افزود: دروس پیشنهادی آموزش مجازی در سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان به آدرس www.

ec.

nahad.

ir بارگذاری شده و انجام آموزش مذکور توسط دانشجویان علاوه بر جبران جلسات لغو شده با توجه به نمرات مندرج در گواهی های صادره مرکز آموزش مجازی، تا سقف 15 نمره از 20 نمره آزمون کتبی پایان نیم سال جاری را به خود اختصاص خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران دروس معارف از طریق آموزش مجازی دانشگاهیان، ضروری است

جبران دروس معارف از طریق آموزش مجازی دانشگاهیان، ضروری است