مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 08:502020-04-22سياسي

انتقاد رییس کمیسیون آموزش مجلس از اجباری بودن نرم افزار شاد


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از این که بسیاری از مردم نمی توانند به نرم افزار شاد دسترسی داشته باشند، گفت: بر فرض این دسترسی هم وجود داشته باشد چرا باید در استفاده از آن اجبار کنید؟.

- رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از این که بسیاری از مردم نمی توانند به نرم افزار شاد دسترسی داشته باشند، گفت: بر فرض این دسترسی هم وجود داشته باشد چرا باید در استفاده از آن اجبار کنید؟.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی زاهدی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: چرا موضوع استفاده از نرم افزار شاد را اجباری می کنید مگر نمی دانید در کشور برخی از مردم به چه میزان محروم هستند و نمی توانند به تلفن همراه هوشمند دسترسی داشته باشند.

به فرض هم این دسترسی باشد بهای اینترنت را چه کنند؟ بر فرض که این هزینه رایگان شود چه کسی گفته که باید اجباری در آن وجود داشته باشد؟ مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی که اداره جلسه مجلس را بر عهده داشت، در پاسخ به تذکر زاهدی عنوان کرد: نرم افزار شاد مسئله عده زیادی است، لازم است به عنوان رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات، وزیر آموزش و پرورش را به مجلس دعوت کنید تا اگر امکان استفاده تمام مردم از این نرم افزار وجود ندارد دولت راهکار جدیدی را در نظر داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس کمیسیون آموزش مجلس از اجباری بودن نرم افزار شاد

انتقاد رییس کمیسیون آموزش مجلس از اجباری بودن نرم افزار شاد