مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-04-22سياسي

بسته های تبرکی مسجدمقدس جمکران در رفسنجان توزیع شد


خادمان افتخاری مسجد جمکران قم در رفسنجان با حضور در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان بسته های تبرکی مسجد مقدس جمکران را توزیع کردند.

- رفسنجان - خادمان افتخاری مسجد جمکران قم در رفسنجان با حضور در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان بسته های تبرکی مسجد مقدس جمکران را توزیع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نماینده تولیت مسجد مقدس جمکران در استان کرمان پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه توزیع بسته های تبرکی مسجد مقدس جمکران در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف ایجاد روحیه در پرستاران بسته های تبرکی هر بسته شامل نمک تبرکی، شکلات و تسبیح تبرکی از سوی مسجد مقدس جمکران تهیه و بین پرستاران بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان توزیع شد.

محمودرضا محی الدینی افزود: دو ماه است که پرستاران و کادر درمانی به طور جهادی در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس قرار دارند و به گفته خودشان وقتی بسته های تبرکی به آنها داده می شود خستگی دو ماه از تن شان بیرون می رود و حس معنوی خوشی در وجودشان دمیده می شود.

وی با بیان اینکه هر سال در شب نیمه شعبان بسته های متبرک از مسجد جمکران بین مردم توزیع می شود، اظهار کرد: امسال این جشن ها به خاطر بحران کرونا و به دلیل جلوگیری از تجمعات در جهت پیشگیری از شیوع این بیماری، در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های تبرکی مسجدمقدس جمکران در رفسنجان توزیع شد

بسته های تبرکی مسجدمقدس جمکران در رفسنجان توزیع شد