مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-04-22ورزشي

خبرهای خوش برای تئاتر اصفهان


رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان، علاوه بر بیان توضیحاتی درباره ساخت سالن تئاتر شهر، از جزییات مبالغی که برای کمک به تئاتر شهر اصفهان در بودجه 99 شهرداری اصفهان تصویب شده نیز خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان، علاوه بر بیان توضیحاتی درباره ساخت سالن تئاتر شهر، از جزییات مبالغی که برای کمک به تئاتر شهر اصفهان در بودجه 99 شهرداری اصفهان تصویب شده نیز خبر داد.

مهدی مزروعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پروژه احداث سالن تئاتر شهر در محل سینما همایون گفت: در این خصوص فرصت سوزیِ بزرگی اتفاق افتاد و دلیل آن هم این بود که طی نزدیک به دو سال مذاکره با محوریت ریاست محترم سابق شورا و پیگیری دو عضو کمیسیون فرهنگی یعنی فریده روشن و مهدی مقدری، نظر بر این بود که حوزه هنری اصفهان سهم مالکیت خود در سینما همایون را به شهرداری اصفهان منتقل کند و سپس نسبت به طراحی و احداث سالن تئاتر شهر در این محل اقدام شود.

وی ادامه داد: اما حوزه هنری اصفهان با استفاده از حقوق مالکانه و تأکید بر تجربیات و امکانات خود در احداث مجموعه های سینمایی و فرهنگی، خواهان حضور در پروژه تئاتر شهر به صورت مشارکتی بود و درنهایت به دلیل اصرار مدیریت شهری بر موضع خود، موضوع بلانتیجه ماند و فرصت سوزی دوساله ای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش برای تئاتر اصفهان

خبرهای خوش برای تئاتر اصفهان