مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 09:402020-04-22اجتماعي

جمع آوری و امحای صحیح پسماندهای کرونایی


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: عملیات ضدعفونی و بی خطرسازی پسماندهای کرونایی در بیمارستان های سطح مازندران انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، زباله مهم ترین مشکل استان مازندران بوده که تاکنون تدبیری جدی در این زمینه اندیشیده نشده است و همچنان در صدر مشکلات و مسائل این استان است که مردم انتظار دارند در این زمینه تصمیم گیری درستی شود.

از سال ها قبل بحث احداث نیروگاه زباله سوز مطرح شد که با استفاده از ابزارهای روز زباله را به انرژی تبدیل می کند که هنوز به بهره برداری نرسیده است نکته نگران کننده تر اینکه 28 مرکز دفن زباله در سطح این استان سرسبز داریم که هنوز زباله به شکل سنتی در آن دفن می شود.

  از زمانی که بحث شیوع کرونا مطرح شد، نه تنها مشکل زباله در استان مازندران برطرف نشد بلکه پسماندهای کرونایی مشکلات را چندبرابر کرده است؛ باتوجه استفاده از ماسک و گان در بیمارستان ها و همچنین افرادی که روزانه در سطح استان درحال تردد هستند ضرورت بی خطرسازی و ضدعفونی این زباله ها بیش از گذشته احساس می شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد:  در بحث پسماندهای کرونایی تابع دستورالعمل ستاد ملی کرونا هستیم که ابلاغ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری و امحای صحیح پسماندهای کرونایی

جمع آوری و امحای صحیح پسماندهای کرونایی