مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 09:452020-04-22اجتماعي

یک بهله عقاب در قصرشیرین رهاسازی شد


پژمان فتاح پور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این عقاب که به صورت زخمی در طبیعت رها شده بود، توسط نیروهای ارتش به اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان تحویل شد و پس از مداوا با سلامت کامل در دامن طبیعت رهاسازی شد.

وی اظهار داشت: عقاب کوهستانی یک پرنده شکاری از تیره عقابیان است که از پرندگان حفاظت شده محسوب شده و زنده گیری و نگهداری آن منع قانونی دارد.

وی همچنین با گرامیداشت روز زمین پاک (سوم اردیبهشت) اظهار داشت: در سراسر نقاط جهان این روز توسط دوستداران محیط زیست گرامی داشته می شود که شعار امسال روز زمین پاک سازگاری با تغییرات آب و هوایی است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست قصرشیرین گفت: پاک نگه داشتن زمین یکی از مولفه های اصلی حفظ محیط زیست و به تبع آن حفظ بهداشت و سلامت انسان ­ها است که به یک روز خاص محدود نمی شود ولی به خاطر یادآوری اهمیت این مساله به همگان و ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست این روز با نام زمین پاک نامگذاری شده است.

فتاح پور ادامه داد: این اداره هر ساله با برگزاری آیین هایی نظیر پاکسازی عرصه های طبیعی و تفرجگاهی شهرستان با همکاری دوستداران محیط زیست و نصب پلاکارد در سطح شهر و توزیع تراکت های زیست محیطی در بین شهر وندان این روز را گرامی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بهله عقاب در قصرشیرین رهاسازی شد

یک بهله عقاب در قصرشیرین رهاسازی شد