مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 10:152020-04-22سياسي

سگ ها برای شناسایی بیماران کرونایی آموزش می بینند


مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از تغییر روند زنده گیری و نگهداری سگ های بلاصاحب در پایتخت توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علی مفاخریان، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: در حال حاضر در برخی از کشورها در حال تربیت سگهایی برای شناسایی مبتلایان به کرونا هستند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در این زمینه به نقطه خوبی رسیده است، امیدواریم بتوانیم این موضوع را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه فرآیند نگهداری سگهای بلاصاحب در حال تغییر است، گفت: در این حوزه تدوین برنامه های جدید در دستور کار است، فرآیند زنده گیری سگ ها باید تغییر کند .

مبنای کار بر این است در حالیکه سگها در شهر دیده نمی شوند در عین حال از یک حقوق اولیه برخوردار باشند و بتوانند شرایط زیست طبیعی خود را دنبال کنند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه به دنبال ایجاد یک مرکز گردشگری در این حوزه هستیم، اضافه کرد: تلاش بر این است مرکزی مورد بهره برداری قرار گیرد که در آن حیوانات خانگی که به هر دلیلی شهروندان علاقمند به نگهداری از آنها نیستند، تحت حفاظت قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سگ ها برای شناسایی بیماران کرونایی آموزش می بینند

سگ ها برای شناسایی بیماران کرونایی آموزش می بینند