مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 13:052020-04-22اقتصادي

مسکن مهر 6 رامسر هفته دولت به بهره برداری می رسد


پروژه مسکن مهر 6 رامسر از سال 86 اغاز و در ادامه به دلایلی در سال 91 ادامه ساخت ان متوقف شد، سپس در جریان کش و قوس های فراوان با پیگیری های مداوم محلی، استانی و در سطح ملی ادامه ساخت ان از سال 97 با پیمانکار جدید اغاز شد.

کامران اصغری عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر 6 رامسر در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت : این پروژه دارای 112 واحد که در دو بلوک با پیشرفت فیزیکی بالا در حال ساخت است و امیدوارم همزمان با هفته دولت امسال (شهریور) به بهره برداری برسد.

وی در ادامه به برخی از پروژه های مسکن مهر در سایر شهرهای استان اشاره کرد و گفت : پروژه های مسکن مهر در ساری، امل، نکا، محمود اباد و بابلسر با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی در مراحل پایانی قرار دارد.

اصغری همچنین پروژه های 2800 واحدی مسکن مهر سارویه در ساری را از جمله پروژه هایی خواند که با وجود همه مشکلات، همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی همچنین با اشاره به اینکه اکثر تعاونی ها در سطح استان از تمکن مالی برخوردار نبودند افزود: به همین دلیل در جریان پیگیری های مدام استاندار مازندران و نیز معاونت عمرانی تسهیلات خرید این واحد ها را از 25 میلیون به 40 میلیون تومان افزایش دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن مهر 6 رامسر هفته دولت به بهره برداری می رسد

مسکن مهر 6 رامسر هفته دولت به بهره برداری می رسد