مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 13:452020-04-22اقتصادي

پیگیری ها برای لحاظ کردن سختی کار پاکبان ها نتیجه بخش نبوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، اکبر کاوسی امید بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه دولت باید کسبه آسیب دیده از کرونا را دریابد و مورد توجه قرار دهد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب های آن بر اقتصاد جامعه، بیشترین درآمد کسبه بازار هر ساله در اسفندماه تأمین می شد که فعالیت هایشان به دلیل شیوع ویروس تعطیل شد به گونه ای که اسفندماه 98 هیچ گونه فروش و درآمدی نداشتند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طبق شواهد خریدهای کسبه که برای فروش کالاهای مورد نظر در شب عید بوده در انبارهای آنها باقی مانده است، گفت: فروش برخی نزدیک به صفر بوده است.

کاووسی با بیان اینکه بیشترین درآمد این کسبه در اسفندماه بود و بر همین اساس دولت باید وضعیت این فعالان اقتصادی را درک کرده و با معافیتی که در بحث مالیات مستقیم وجود دارد کمک حال این قشر زحمتکش باشد، گفت: دولت باید حمایت خود از قشر ضعیف جامعه را افزایش دهد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان به وضعیت پاکبان ها اشاره کرد و گفت: از حدود 2 سال پیش شورای شهر همدان پیگیر سختی کار پاکبان های شهر است؛ اما متأسفانه تاکنون اقدام عملیاتی در این خصوص و عقد قرارداد پیمانکاران با پاکبان ها لحاظ نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ها برای لحاظ کردن سختی کار پاکبان ها نتیجه بخش نبوده است

پیگیری ها برای لحاظ کردن سختی کار پاکبان ها نتیجه بخش نبوده است