مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 15:052020-04-22ورزشي

کشتی نهاوند در بین 40 هیئت ورزشی برتر شناخته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، مهرداد سعدی نژاد اظهار کرد: هیئت کشتی شهرستان نهاوند با توجه به معیارها و ملاک های بررسی شده در زمینه تعدد مدال های کسب شده در مسابقات مختلف موفق شد عنوان هیئت برتر شهرستان در بین حدود 40 هیئت فعال را در سال 98 کسب کند.

وی با اشاره به کسب 11 مدال رنگارنگ در رقابت های کشوری، بین المللی و جهانی گفت: از شاخص های مهم انتخاب هیئت های برتر بحث مدال آوری و اقدامات مثبت انجام شده در راستای توسعه ورزش کشتی است که هیئت کشتی نهاوند موفق به کسب این عنوان شد.

رییس ورزش و جوانان نهاوند، افزود: هیئت کشتی شهرستان نهاوند با همراهی و حمایت هیئت کشتی استان همدان سال گذشته موفق به کسب عنوان برتر در بین هیئت های کشتی استان همدان شد.

وی گفت: هیئت ووشو شهرستان نهاوند نیز با توجه به کسب مدال برنز دهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا توسط علی ظفری در کشور برونیی و همچنین تلاش های اسدی رییس و دارایی نایب رییس این هیئت در آموزش وپرورش ورزشکاران مستعد در این رشته عنوان هیئت فعال شهرستان نهاوند را نیز کسب کردند.

سعدی نژاد، تصریح کرد: امیدواریم سایر هیئت ها و رشته های ورزشی شهرستان نهاوند نیز در سال جاری با توجه به فرصت پیش آمده در بحث ویروس کرونا سطح آمادگی خود را برای حضور در رقابت ها افزایش دهند تا شاهد درخشش هرچه بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی نهاوند در بین 40 هیئت ورزشی برتر شناخته شد

کشتی نهاوند در بین 40 هیئت ورزشی برتر شناخته شد