مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 17:002020-04-22اقتصادي

آمادگی برای بومی سازی 2 طرح استراتژیک صنعت فولاد با دانش فنی جهاد دانشگاهی


نشست مشترک چندجانبه بین جهاددانشگاهی، ایمیدرو، وزارت نفت و شرکت های تولید فولاد برگزار و در آن بر بومی سازی دو طرح مهم فولادی شامل «ماشین ریخته گری» و «فولاد کرایوژنیک» در کشور تاکید شد.

- در نشست بین جهاددانشگاهی، ایمیدرو و شرکت های تولید فولاد مطرح شد آمادگی برای بومی سازی 2 طرح استراتژیک صنعت فولاد با دانش فنی جهاد دانشگاهی نشست مشترک چندجانبه بین جهاددانشگاهی، ایمیدرو، وزارت نفت و شرکت های تولید فولاد برگزار و در آن بر بومی سازی دو طرح مهم فولادی شامل ماشین ریخته گری و فولاد کرایوژنیک در کشور تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست مشترک که عصر امروز (3 اردیبهشت) با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی و دکتر خداداد غریب پور رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در ساختمان این سازمان برگزار شد، دوطرف درباره ی زمینه ی بومی سازی خطوط ریخته گری پیوسته ی فولادسازی، ابلاغ موافقت نامه ی همکاری تولید فولادهای کرایوژنیک و جمع آوری و تمیزسازی گازهای سالن های ذوب مجتمع فولاد مبارکه به بحث و تبادل نظر نشستند.

تعدادی از مدیران واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی و مسوولان وزارت نفت، شرکت فولاد مبارکه، شرکت فولاد خوزستان، شرکت فولاد اکسین خوزستان و شرکت اسفراین به صورت برخط (آنلاین) در این نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای بومی سازی 2 طرح استراتژیک صنعت فولاد با دانش فنی جهاد دانشگاهی

آمادگی برای بومی سازی 2 طرح استراتژیک صنعت فولاد با دانش فنی جهاد دانشگاهی