مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 17:152020-04-22اقتصادي

500 میلیون تومان اعتبار به طرح گردشگری پره سر اختصاص یافت


شهرام شهابی غروب چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : برای شکوفایی و زیبا سازی شهر پره سر همراه با زیبایی های اقتصاد محور از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهم کرد و و در همین راستا فاز اولیه طرح موسوم به تجاری و گردشگری و بازار را در مجاورت ساختمان شهرداری پره سر، بزودی آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: نهر آب روباز و مخاطره آمیز مجاور شهرداری سر پوشیده شد و اکنون مردم از این مکان بعنوان پیاده رو و فضای نشیمن استفاده می کنند.

شهردار پره سر با اشاره به مزایای اجرای این طرح تجاری، اقتصادی و گردشگری گفت: اجرای این طرح مهم، فاز های بازار روز و شهری را به هم متصل می سازد و برای این طرح مهم یک برج به ارتفاع 32 متر دیده شده است که مردم با رفتن به بالای آن، زیبایی ها و چشم انداز های منطقه را با استفاده از دوربین های نصب شده در بالای این مکان، مشاهده خواهند کرد.

شهابی همچنین گفت: در آینده ای نزدیک اقدام به ایجاد یک سردرب بسیار زیبا برای ساختمان شهرداری خواهیم کرد و این طرح دارای نمادی از زیبایی های منطقه می باشد.

شهردار پره سر در ادامه در پاسخ به خبرنگار ایرنا مبنی بر تعطیلی طرح ساحلی این شهر که در هفته دولت سال 1392 بطور رسمی افتتاح ولی بصورت متروکه رها شد گفت: تعطیلی این مجتمع ساحلی واقع در منطقه ساحلی سیمبرخاله دلایل حقوقی و متعدد دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 میلیون تومان اعتبار به طرح گردشگری پره سر اختصاص یافت

500 میلیون تومان اعتبار به طرح گردشگری پره سر اختصاص یافت