مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 03:352020-04-23بين الملل

عراق نسبت به تلاش های داعش برای سوء استفاده از شرایط کرونا هشدار داد


شورای امنیت ملی عراق روز چهارشنبه در نشست دوره ای خود به ریاست عادل عبدالمهدی نسبت به تلاش های داعش برای سوءاستفاده از شرایط کنونی در مقابله با کرونا به منظور اجرای عملیات تروریستی هشدار داد.

- عراق نسبت به "تلاش های داعش" برای سوء استفاده از شرایط کرونا هشدار داد شورای امنیت ملی عراق روز چهارشنبه در نشست دوره ای خود به ریاست عادل عبدالمهدی نسبت به "تلاش های داعش" برای سوءاستفاده از شرایط کنونی در مقابله با کرونا به منظور اجرای عملیات تروریستی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، شورای امنیت ملی عراق به ریاست عادل عبدالمهدی، نخست وزیر موقت و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور به بررسی آخرین رویدادهای امنیتی و تلاش های نیروهای مسلح در مقابله با بقایای داعش پرداخت.

در بیانیه این شورا آمده است، عراق در شرایط سلامتی و بهداشتی خوبی است و به لحاظ آمار پایین ابتلا و مرگ و میر بر اثر کرونا از بسیاری از کشورها در وضعیت بهتری قرار دارد.

نخست وزیر موقت عراق با تقدیر از روحیه همکاری، وحدت ملی و انسجام بین دستگاه های دولت و شهروندان همزمان بر حفظ این دستاوردها، نتایج و تلاش بر بسط امنیت، ثبات، اجرای قانون و حمایت منافع شهروندان تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق نسبت به تلاش های داعش برای سوء استفاده از شرایط کرونا هشدار داد

عراق نسبت به تلاش های داعش برای سوء استفاده از شرایط کرونا هشدار داد