مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 05:062020-04-23اجتماعي

محرومیت های خراسان جنوبی یقه تحصیل را گرفت


تعلیم و تربیت با بحران کرونا وارد فضایی کاملاً استثنایی شد.

فضایی که تا قبل از این قرار بود در زیرشاخه های مختلف زیرساخت های آن محیا شود اما با هزار تدبیر بعد از دو ماه بالاخره آموزش و پرورش فضای شاد را برای دانش آموزان به صحنه آورد فضایی که برای درصد قابل توجهی از خانواده ها شاد نیست.

کمی طول کشید که تصمیم گرفتیم چه باید بکنیم برای اینکه حلیا بتواند از فضای مجازی استفاده کند لازم بود گوشی جدیدی بخریم، چون همسرم نگهبان یک مرکز در نهبندان است، با حقوق دریافتی او توان خرید گوشی جدید را نداشتیم، در نهایت همسرم تصمیم گرفت حلیا را با خودش به نهبندان ببرد تا در کنار عمه اش بتواند با تدریس در فضای مجازی جلو برود.

این جملات مادر یکی از دانش آموزان مدرسه ای در قلب بیرجند است، شهری که به عنوان مرکز استان انتظار داریم، شرایط بهره مندی خانواده ها از گوشی های مدرن بیشتر باشد.

دردسرهای آموزش مجازی برای والدین هرچند تعداد این دانش آموزان ممکن است کم تر باشد، اما سهم آن ها از آموزش و پرورش همچنان بر جای خود باقی است و مسئولان آموزشی استان مکلف اند برای این دانش آموزان اقدامی انجام دهند.

حلیا با پیگیری های مدیر مدرسه بالاخره در سوم اردیبهشت عضو گروه شاد شد، اما این دانش آموز تا کی می تواند به دور از مادرش باشد؟ در این بین پدر مادرهایی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت های خراسان جنوبی یقه تحصیل را گرفت

محرومیت های خراسان جنوبی یقه تحصیل را گرفت