مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 08:202020-04-23سياسي

توضیحات مدیرکل زندان های تهران در مورد معتادین متجاهر آزادشده از اردوگاه فشافویه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حشمت اله حیات الغیب در این زمینه تصریح کرد: افراد آزاد شده اولا زندانی نبودند که بخواهند به مرخصی بیایند یا ازاد شوند بلکه معتادان متجاهری هستند که از باب همکاری بر اساس تفاهم نامه سازمان زندان ها و شورای هماهنگی .

- مرکز رسانه قوه قضاییه در پی پخش انتشار تصویر حضور برخی معتادین در جنوب شهر تهران مدیرکل زندان های تهران در این مورد توضیح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید حشمت اله حیات الغیب در این زمینه تصریح کرد: افراد آزاد شده اولا زندانی نبودند که بخواهند به مرخصی بیایند یا ازاد شوند بلکه معتادان متجاهری هستند که از باب همکاری بر اساس تفاهم نامه سازمان زندان ها و شورای هماهنگی مواد مخدر به صورت موقت در اردوگاه فشافویه نگهداری می شدند و فشافویه محل نگهداری معتادین نیست.

وی افرود: سازمان زندان ها بر اساس قانون هیچگونه وظایفی برای نگهداری معتادین متجاهر ندارد بلکه از باب همکاری، نسبت به پذیرش و نگهداری معتادان متجاهر ماده 16 در این اردوگاه به صورت موقت اقدام کرده بود.

مدیرکل زندان های استان تهران گفت: این افراد اواخر اسفند ماه و در پی اتمام دوره سه ماهه درمان و طبق قرار قبلی با هماهنگی و تایید تیم درمانگر آزاد می شوند و اینکه مطرح شده به دلیل کرونا و کمبود فضا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات مدیرکل زندان های تهران در مورد معتادین متجاهر آزادشده از اردوگاه فشافویه

توضیحات مدیرکل زندان های تهران در مورد معتادین متجاهر آزادشده از اردوگاه فشافویه