مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 08:562020-04-23سياسي

وزیر بهداشت: هشت هزار تخت بیمارستانی به مناطق کمترتوسعه یافته اضافه می کنیم


سعید نمکی، پنجشنبه در آیین افتتاح این بیمارستان 124 تختخوابی با نام حاج محمود حاج حیدر که به شکل ویدیو کنفرانس توسط رییس جمهوری انجام شد افزود: بر اساس برنامه قرار بود که قسمتی از پروژه های سال 99 و قسمتی هم در قالب پویش 2050 یعنی افتتاح هرهفته 50 پروژه در طول 20 هفته تا هفته سلامت که الان در آن قرار داریم با اولویت مناطق کمتر برخوردار افتتاح کنیم که به دلیل مشکلاتی ناشی از شیوع بیماری کرونا تعدادی در اسفندماه ماند و تعدادی هم در هفته سلامت افتتاح می شود که این بیمارستان از جمله همین پروژه ها است.

وی ادامه داد: امسال در پیگیری طرح تحول نظام سلامت و توسعه زیرساخت ها در نقاط کمتربرخوردار و کمتر توسعه یافته، علاوه بر افزودن این هشت هزار تخت، زیرساخت های بخش بهداشت کشور هم تقویت خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمانی سراسر کشور به دلیل مبارزه بی امان با کرونا گفت: طی این مدت و در نتیجه لطف خداوند، همکاری مردم و جانفشانی کادر درمانی، شاهد دستاوردهای بسیار بسیار مطلوبی بوده ایم و یک مدال افتخاری برای جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی در این زمینه کسب شده است.

نمکی افزود: به ویژه تلاش همکارانم در استان فارس به عنوان یکی از نمونه ترین استان هایی که هم مرگ و میر را با مراقبت های ویژه به حداقل رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: هشت هزار تخت بیمارستانی به مناطق کمترتوسعه یافته اضافه می کنیم

وزیر بهداشت: هشت هزار تخت بیمارستانی به مناطق کمترتوسعه یافته اضافه می کنیم