مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-04-23اقتصادي

خسارت کرونا به صنعت کرمانشاه/ ثبت 1000 درخواست برای بیمه بیکاری


کرمانشاه _ در ستاد جهش تولید ضمن بررسی خسارات کرونا به صنعت استان که موجب رکود برخی واحدها و ثبت 1000 درخواست بیمه بیماری در این بخش شده بر حمایت سریع از آنها تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ستاد جهش تولید استان کرمانشاه ظهر امروز در استانداری کرمانشاه برگزار شد و ضمن بررسی خسارات کرونا بر صنعت استان بر لزوم تسریع در رفع مشکلات واحدهای راکد تاکید شد.

جهانبخش شکری، رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه اظهار داشت: در استان کرمانشاه برای بیمه بیکاری بیش از 12 هزار نفر ثبت نام کرده اند که 6 هزار نفر آنها حائز شرایط شدند.

رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه افزود: در بخش صنعت و معدن بیش از 1000 نفر برای بیمه بیکاری ثبت نام کردند که توقع دارند دولت در این خصوص همکاری لازم را به عمل آورد.

شکری خاطرنشان کرد: بیماری کرونا مشکلاتی را برای واحدهای تولیدی ایجاد و آنها را دچار یک رکود کرده است که برای خروج از رکود دولت باید توجه ویژه داشته باشد.

وی بدهی بانکی، بیمه تأمین اجتماعی و مالیات را از عمده مشکلات تولیدکنندگان عنوان کرد و گفت: باید در این راستا تسهیل گری هایی شکل گیرد، اما متأسفانه می بینیم که از فروردین به بعد بانک ها حتی سختگیرانه تر از گذشته عمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت کرونا به صنعت کرمانشاه/ ثبت 1000 درخواست برای بیمه بیکاری

خسارت کرونا به صنعت کرمانشاه/ ثبت 1000 درخواست برای بیمه بیکاری