مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 10:452020-04-23سياسي

300 خبرنگار آذربایجان غربی نیازمند حمایت مالی ویژه هستند


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: 300 خبرنگار حق التحریر در سطح استان با مشکلات مالی زیادی گریبانگیر بوده و نیازمند حمایت ویژه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام ناصر خدایاری ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی با بیان اینکه رسانه ها و خبرنگاران در زمینه اطلاع رسانی مبارزه با بیماری کرونا همواره در خط مقدم بوده و همراه مسئولان و مردم بوده اند افزود: تنها مدافع رسانه ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در خصوص انتشار اخبار اثربخش در جامعه به جای برخورد قهری، کمک پلیس فتا در جهت تصحیح ادبیات رسانه ها بسیار مفید و تأثیرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: جریان سازی پشت پرده اخبارهای غلط در جامعه از سوی دشمنان در خصوص دو مناسبت سیاسی رقم خورده که یکی انتخابات مجلس بود و مورد دیگر نیز راهپیمایی روز قدس است که که باید در این خصوص رسانه ها و منابع رسمی شفاف تر و با اخبار موثق عمل کرده و به تنویر افکار عمومی بپردازند.

حجت الاسلام خدایاری اضافه کرد: دستگاه های اجرایی باید از طریق شورای اطلاع رسانی استان نسبت به انتشار اخبار خود اقدام کنند تا با مدیریت شیوه های اطلاع رسانی از بروز اخبار متفاوت با رفتارهای یک طرفه رسانه ها جلوگیری به عمل آمده و اذهان عمومی نیز با اخبار موثق روبرو شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 خبرنگار آذربایجان غربی نیازمند حمایت مالی ویژه هستند

300 خبرنگار آذربایجان غربی نیازمند حمایت مالی ویژه هستند