مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 13:052020-04-23سياسي

فرماندار اهواز:رفع محدودیت تردد به معنی پایان کرونا نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا جمال عالمی نیسی عصر پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت و کنترل ویروس کرونا با رسانه های استان با اشاره به نظارت بر اصناف ، اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا ،رعایت پروتکل های بهداشتی و برخورد با اصناف متخلف اظهار داشت : در حال حاضر بخشی از محدودیت های ترافیکی و کسب و کار در اهواز برداشته شده اما برای این که مردم احساس عادی بودن شرایط نکنند و رفت و آمد اجتماعی آن ها بدون رعایت مسایل بهداشتی انجام نشود ، بنا داریم فضای شهرستان اهواز را از نظر روانی برای درک خطر شیوع ویروس پررنگ تر کنیم .

وی افزود : بر این اساس قرار شده شهرداری از طریق بنرهای سطح شهر ، اتحادیه ها از طریق پیام های هشدار دهنده و رسانه ها، پیام های هشدار دهنده را در دید مردم قرار دهند تا خطر شیوع کرونا برای مردم مشهود باشد.

فرماندار اهواز گفت: بحث ضد عفونی و گندزدایی هدفمند شهرستان اهواز در دستورکار قرار گرفته تا نقاطی که آلودگی بیشتری دارند ،ضدعفونی شوند ؛ ناوگان حمل و نقل عمومی و جایگاه های سوخت از محل هایی هستند که مردم حضور پررنگ تری دارند .

وی بیان کرد: همچنین از جمله اقداماتی که قرار است از امروز آغاز شود، تشکیل تیم های تلفیقی متشکل از نمایندگان ادارات صمت، تعزیرات، بهداشت، شهرداری و نیروهای ناجا است که در سطح شهر اهواز بازرسی و کنترل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اهواز:رفع محدودیت تردد به معنی پایان کرونا نیست

فرماندار اهواز:رفع محدودیت تردد به معنی پایان کرونا نیست