مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 13:552020-04-23اقتصادي

علل افزایش مبتلایان به کرونا در اهواز از زبان فرماندار


فرماندار اهواز افزایش نمونه گیری، رفع محدودیت ها و بازگشایی مشاغل و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی را از علل افزایش بیماران مبتلا به کرونا در اهواز برشمرد.

- ایسنا/خوزستان فرماندار اهواز افزایش نمونه گیری، رفع محدودیت ها و بازگشایی مشاغل و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی را از علل افزایش بیماران مبتلا به کرونا در اهواز برشمرد.

جمال عالمی نیسی در نشست خبری امروز (پنج شنبه 4 اردیبهشت) با اشاره به علل افزایش بیماران مبتلا به کرونا در اهواز اظهار کرد: از حدود 10 روز پیش نمونه برداری سرپایی از مردم اهواز آغاز شده است به همین دلیل شاهد افزایش موارد ابتلا بوده ایم بنابراین یکی از علل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در اهواز، افزایش نمونه گیری بوده است.

با این کار، شناسایی افراد مبتلا به کروناویروس افزایش می یابد و از آلوده کردن افراد بیشتر جلوگیری می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شناسایی به موقع مبتلایان بدون علامت کرونا، در درمان زودتر آن ها و در پی آن جلوگیری از آلوده شدن افراد بیشتر، تاثیرگذار است.

فرماندار اهواز تصریح کرد: همچنین رفع محدودیت ها و بازگشایی مشاغل کم ریسک و با ریسک متوسط و حضور پررنگ مردم در خیابان ها و بازارها و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، موجب سرعت انتشار ابتلا به کروناویروس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علل افزایش مبتلایان به کرونا در اهواز از زبان فرماندار

علل افزایش مبتلایان به کرونا در اهواز از زبان فرماندار