مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 14:202020-04-23سياسي

با سودجویان از کرونا برخورد جدی می شود


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به برخورد جدی با سودجویان از کرونا گفت: نهاد های نظارتی اجازه هیچ گونه سودجویی را به افرادی که می خواهند فشارها را بر مردم مضاعف کنند، - ایسنا/آذربایجان غربی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به برخورد جدی با سودجویان از کرونا گفت: نهاد های نظارتی اجازه هیچ گونه سودجویی را به افرادی که می خواهند فشارها را بر مردم مضاعف کنند، نخواهند داد.

علی اکبر گروسی عصر امروز 4 اردیبهشت در مراسم آغاز رزمایش بزرگ سراسری کمک مومنانه که در حسینه اعظم ثار الله ارومیه برگزار شد، افزود: دستگاه قضایی و نهاد های نظارتی استان از زمان شیوع ویروس کرونا در استان در کنار مردم بوده و اجازه هیچ گونه سودجویی را به افرادی که میخواهند فشارها را بر مردم مضاعف کنند، نخواهند داد.

گروسی با تاکید بر اینکه فضای همدلی بسیار خوبی در استان بین مردم و مسئولین برقرار است، تصریح کرد: همه در تلاش هستیم علیرغم همه مشکلات از وضعیت کنونی با سربلندی عبور کنیم.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با تاکید به اینکه دستگاه قضایی استان بنابه توصیه های ریاست قوه قضایه همواره در کنار مردم است اظهار کرد: گرچه عده ای قلیل با احتکار لوازم بهداشتی به ویژه ماسک می خواستند عرصه را برای مردم تنگ کنند ولی با هوشیاری نهادهای نظارتی برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سودجویان از کرونا برخورد جدی می شود

با سودجویان از کرونا برخورد جدی می شود