مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 14:502020-04-23سياسي

دیدار نماینده مردم همدان در خبرگان رهبری با خانواده شهیدقاسمی


نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با خانواده شهید قاسمی دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان، به همراه جمعی از معاونین خود و مدیرکل سازمان تبلیغات، به مناسبت سالگرد شهادت شهید مصطفی قاسمی، با حضور بر مزار این طلبه شهید یاد و نام شهید قاسمی را زنده نگه داشتند.

در این مراسم، آیت الله موسوی اصفهانی، ضمن تبریک و تسلیت به بازماندگان و خانواده شهید، اظهار داشت: از دست دادن سربازی از سربازان خالص و فداکار امام زمان(عج)، در سنین جوانی که در سن نشاط برای تبلیغ و ترویج دین قرار داشت را به حضرت حجت(ع) تسلیت می گوییم.

وی با بیان اینکه نه تنها حوزه علمیه همدان بلکه همه حوزه ها داغدار از دست دادن شهید قاسمی شدند، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در دو مورد از این شهید بزرگوار تجلیل کردند و با اشاره به مراسم تشییع و فاتحه این شهید، فرمودند، این حضور نشان دهنده تدین مردم و اعتماد آنها به روحانیت است و برخی تبلیغات و سیاه نمایی ها درباره ایمان و دینداری مردم و یا رویگردانی آنها از روحانیت، خلاف واقع و بدون معیار علمی است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان  به حضور آیت الله اعرافی در مراسم چهلم شهید قاسمی در همدان اشاره کرد و گفت: به برکت شهادت این شهید بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نماینده مردم همدان در خبرگان رهبری با خانواده شهیدقاسمی

دیدار نماینده مردم همدان در خبرگان رهبری با خانواده شهیدقاسمی