مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 16:052020-04-23سياسي

رزمایش مواسات یکی از جلوه های مقابله با جنگ نرم دشمن است


آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی عصر پنجشنبه در آغاز مرحله نخست رزمایش مواسات، همدلی وکمک مومنانه که در مصلای نماز جمعه شهر کرج برگزار شد، افزود: اکنون در یک جنگ تمام عیار از سوی دشمن هستیم به خصوص که با دشمن با انواع جنگ های نرم به ما هجوم آورده است.

وی اظهار داشت: دشمنان در جنگ نرم اعتقادات دینی، اخلاقی و اجتماعی جامعه را مورد هدف قرار داده اند ولی این رزمایش ما را به دوران ظهور نزدیک می کند زیرا این رزمایش جلوه ی کوچکی از آمادگی مسلمانان را در دوران غیبت نشان می دهد.

وی با بیان اینکه اساس رزمایش مواسات و همدلی با فرمان رهبر معظم انقلاب آغاز شد، گفت: گروه های مردمی و دسته های مختلف از مردم حتی قبل از این پیام حرکتی را آغاز کرده بودند ولی بعد از آن شدت گرفت و با یک جهش بزرگتری با عنوان رزمایش شروع شد.

امام جمعه کرج ضمن قدردانی از تلاش های تمام نیروهای جهادی و تمام کسانی که به اندازه همت خود تلاش کردند تا این صحنه ها تحقق یابد، افزود: نهادهایی که موظف به اجرای این رزمایش بودند و حتی آن ها که وظیفه ای نداشتند خدمات قابل توجهی داشتند.

خدمت به محرومان و نیازمندان از وظایف اولیه انقلاب اسلامی است وی ادامه داد: خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه از وظایف اولیه انقلاب و نظام است و هم امام خمینی (ره) و هم رهبر معظم انقلاب خودشان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مواسات یکی از جلوه های مقابله با جنگ نرم دشمن است

رزمایش مواسات یکی از جلوه های مقابله با جنگ نرم دشمن است