مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 17:152020-04-23اقتصادي

تذکر فرماندار اهواز به اصناف متخلف در حاشیه بازدید از بازار


فرماندار اهواز با اشاره به بازدید از روند فعالیت اصناف، گفت: تذکرات لازم به اصنافی که دستورالعمل ها را رعایت نکرده اند داده می شود و در صورت عدم توجه به این تذکرات، - ایسنا/خوزستان فرماندار اهواز با اشاره به بازدید از روند فعالیت اصناف، گفت: تذکرات لازم به اصنافی که دستورالعمل ها را رعایت نکرده اند داده می شود و در صورت عدم توجه به این تذکرات، واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد.

جمال عالمی نیسی در حاشیه بازدید از روند فعالیت اصناف بازار اهواز که امروز (4 اردیبهشت ماه) انجام شد، اظهار کرد: پس از ابلاغ موضوع فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، نظارت بر اجرای این طرح در دستور کار ادارات ذیربط قرار گرفت و در این راستا، اکیپ های بازرسی تشکیل و بازدید از روند فعالیت اصناف آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: هدف از این بازدیدها این است که بررسی شود اصناف تا چه حد به پروتکل بهداشتی ابلاغیه وزارت بهداشت عمل می کنند؛ تذکرات لازم به اصنافی که دستورالعمل ها را رعایت نکرده اند داده می شود و در صورت عدم توجه به این تذکرات، واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد.

امروز تلاش داریم که کار به پلمب نرسد و تنها تذکر خواهیم داد.

فرماندار اهواز عنوان کرد: بازدید از اصناف توسط هشت تیم انجام می شود و قرار است از فردا، جمعه تقسیم کار انجام شود و چهار تیم در شرق اهواز و چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر فرماندار اهواز به اصناف متخلف در حاشیه بازدید از بازار

تذکر فرماندار اهواز به اصناف متخلف در حاشیه بازدید از بازار