مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 17:152020-04-23پزشكي

8000 نفر از مردم اهواز تست های سرپایی کرونا دادند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جمال عالمی نیسی عصر امروز پنجشنبه در نشست خبری اظهار کرد: طی 10 روز اخیر آمار مبتلایان در استان خوزستان روند افزایشی داشته است که در اهواز این امر دو علت دارد.

وی افزود: انجام تست سرپایی در اهواز به طور تقریبی 10 روزی انجام می شود که با این کار شناسایی افراد مبتلا برای تحت درمان و قرنطینه کردن آنها و همچنین جلوگیری از انتشار ویروس توسط این افراد ناقل که علائمی خاموش دارند، محقق می شود.

فرماندار اهواز با اشاره به اینکه این شناسایی در مداوا و منتشر نشدن بیماری برای جامعه تأثیر مثبت دارد، تصریح کرد: رفع محدودیت های فعالیت اصناف نیز یکی دیگر از علل افزایش آمار مبتلایان در اهواز است چرا که برخی افراد فاصله اجتماعی را رعایت نمی کنند و انتشار ویروس هم سرعت بیشتری به خود می گیرد.

عالمی نیسی عنوان کرد: برای اینکه مردم احساس نکنند شرایط عادی شده است بنا داریم قوانین بهداشتی را به صورت گسترده در فضای شهر اطلاع رسانی کنیم.

وی ادامه داد: صداوسیما و شهرداری ملزم شدند تا با استفاده از بیلبوردها و آگهی های تبلیغاتی نسبت به نصب هشدارهای مربوطه در بازار و مرکز شهر، آن را در معرض دید مردم قرار دهند.

فرماندار اهواز بیان کرد: ضدعفونی و گندزدایی هدفمند شهر اهواز را دنبال می کنیم تا نقاط پرتردد بیش از گذشته ضدعفونی شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8000 نفر از مردم اهواز تست های سرپایی کرونا دادند

8000 نفر از مردم اهواز تست های سرپایی کرونا دادند