مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 05:052020-04-24اقتصادي

اعزام بازرسان ستاد مقابله با کرونا به بازار اهواز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا جمال عالمی نیسی شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از اصناف سطح شهرستان اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت : طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند از روزهای گذشته ابلاغ شده و نظارت بر اجرای این طرح نیز در اولویت کار دستگاه هایی نظیر تعزیرات ، بهداشت ، اماکن، ناجا ، فرمانداری و شهرداری قرار گرفته است .

وی افزود: تیم های بازرسی از هفته جاری فعالیت خود را به منظور کنترل اصناف آغاز کرده اند و تاکنون 300 واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی پلمب شدند .

فرماندار اهواز ادامه داد : متاسفانه برخی از اصناف بخصوص نانوایی ها و فروشگاه های مواد غذایی و میوه فروشی ها که به نسبت سایر اصناف محل اجتماع بیشتری هستند، نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند و همین امر موجب شیوع ویروس می شود .

وی تصریح کرد : برخی از اصناف نیز به خوبی پروتکل های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان را اجرا کرده اند که از نزدیک از این فروشگاه ها بازدید شد و برای پایبند بودن آن ها به قانون از صاحبان این مشاغل قدردانی صورت گرفت.

عالمی نیسی گفت: تذکر لازم به بسیاری از اصناف داده شده و در صورتی که در روزهای آینده نکات بهداشتی را رعایت نکنند بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا با آن ها برخورد جدی خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بازرسان ستاد مقابله با کرونا به بازار اهواز

اعزام بازرسان ستاد مقابله با کرونا به بازار اهواز