مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-04-24سياسي

رزمایش مواسات یکی از جلوه های مقابله با جنگ نرم دشمن است


نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: رزمایش مواسات یکی از جلوه های مقابله با جنگ نرم دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در آیین آغاز به کار اولین مرحله رزمایش مواسات و همدلی استان البرز، اظهار کرد: در این ساعات و لحظات پایانی ماه شعبان المعظم که در آستانه ماه مبارک رمضان قرار گرفتیم این حرکت زیبای مردم سراسر کشور به ویژه البرزنشینان سرافراز و مردم خوب این منطقه باقیات الصالحاتی برای پایان سال معنوی مردم است.

وی بابیان اینکه اساس رزمایش مواسات و همدلی بافرمان رهبر معظم انقلاب آغاز شد، گفت: گروه های مردمی و دسته های مختلف از مردم در قبل از این پیام حرکتی را آغاز کرده بودند اما بعدازاین پیام مسئله انسجام بیشتری گرفت و با یک جهش عظیم تری حرکت شروع شد و عنوان آن رزمایش شد که نمود هم داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز ضمن قدردانی و تشکر از تمامی عوامل رزمایش مواسات و همدلی، عنوان کرد: از مساعی و تلاش همه نیروهای جهادی و تک تک دوستان و عزیزانی که به اندازه همت خودشان تلاش کردند تا این صحنه ها که گوشه ای از آن را در این مصلی می بینیم تحقق پیدا کند، تشکر می کنم.

آیت الله حسینی همدانی بابیان اینکه پیام رهبر معظم انقلاب در این رزمایش به بدنه ی مردم بود، گفت: اصل این حرکت مردمی است البته دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مواسات یکی از جلوه های مقابله با جنگ نرم دشمن است

رزمایش مواسات یکی از جلوه های مقابله با جنگ نرم دشمن است