مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 10:502020-04-24اقتصادي

استحصال بیش از 2 هزار و 100 راس دام در کشتارگاه مه ولات طی سال گذشته


رییس شبکه دامپزشکی مه ولات از استحصال 2 هزار و 151 راس دام سبک و سنگین به وزن 104 تن در کشتارگاه این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

- مهدی ابراهیم زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در مهولات با اشاره به شعار سال جاری مبنی بر جهش تولید ، اظهار کرد: اگر بخواهیم به تولید مقتدری در بحث تولیدات دامی برسیم و شعار سال 99 را اجرایی کنیم، باید در زمینه نهادهای دامی وابسته به واردات نباشیم.

رییس شبکه دامپزشکی مه ولات با تاکید بر اینکه ضرورت دارد سیاستگذاری ها و برنامه ریزی ها به نحوی باشد که درصد وابستگی به واردات کاهش یابد، بیان کرد: دامپزشکی به عنوان یک نهاد حاکمیتی وظیفه حفظ و حراست از سرمایه دامی و طیور کشور را دارد، بنابراین باید با انجام اقدامات مختلف از جمله واکسیناسیون دام و طیور، درمان دام ها، قرنطینه آن و انجام اقدامات بهداشتی در این عرصه فعالیت کند.

وی از استحصال 2 هزار و 151 راس دام سبک و سنگین به وزن 104 تن در کشتارگاه مه ولات طی سال گذشته خبر داد و گفت: جلوگیری از ورود دام قاچاق به این شهرستان برای جلوگیری از بروز بیماری های دامی با همکاری فرماندهی انتظامی مه ولات، صدور مجوز بهداشتی تاسیس و بهره برداری از واحدهای دامی تاثیر مهمی در کاهش بیماری ها و افزایش تولید فرآورده های دامی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استحصال بیش از 2 هزار و 100 راس دام در کشتارگاه مه ولات طی سال گذشته

استحصال بیش از 2 هزار و 100 راس دام در کشتارگاه مه ولات طی سال گذشته