مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 14:352020-04-24اقتصادي

کرونا با موزه ها چه کرد؟/ضرر اقتصادی کرونا به موزه ها


از ضرر یک میلیاردی موزه ی ملی ایران در نوروز کرونایی 1399، تا فرصتی که این ویروس به موزه های کشور داد که پژوهش ها و بررسی هایشان را نسبت به عملکرد سالانه ی خود تقویت کنند و از سوی دیگر لزوم تدوین یک پروتکل همه جانبه در مواجهه با موزه ها از مواردی است که موزه .

- از ضرر یک میلیاردی موزه ی ملی ایران در نوروز کرونایی 1399، تا فرصتی که این ویروس به موزه های کشور داد که پژوهش ها و بررسی هایشان را نسبت به عملکرد سالانه ی خود تقویت کنند و از سوی دیگر لزوم تدوین یک پروتکل همه جانبه در مواجهه با موزه ها از مواردی است که موزه داران در این مدت پاسخ داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر چند بعد از گذشت حدود 20 روز از آغاز شیوع کرونا در کشور و با مطرح شدن درخواست های متعدد از سوی موزه داران و برخی مسوولان موزه ای، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در 20 اسفند در نامه ای با قید آنی – حائز اهمیت دستورِ تعطیلی موزه ها، کاخ موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی در تعطیلات نوروز 99 را صادر کرد.

اما قطعا در این شرایط و براساس آن چه که موزه داران در روزهای نخست آغاز بحران پیشنهاد داده بودند، نمی توان تعطیلی موزه ها را عاملی برای بی توجهی به علاقمندان این حوزه دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا با موزه ها چه کرد؟/ضرر اقتصادی کرونا به موزه ها

کرونا با موزه ها چه کرد؟/ضرر اقتصادی کرونا به موزه ها