مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 15:052020-04-24سياسي

انتقاد امام جمعه کرج به برخی انتصابات/هنوز متخلفین سرکار هستند


نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج ضمن انتقاد به برخی انتصابات در استان، گفت: متاسفانه هنوز متخلفین سرکار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در هشتمین خطبه مکتوب جمعه، اظهار کرد: نهمین هفته ی بدون نماز جمعه را به خاطر تبعیت از ستاد مبارزه با کرونا در آستانه ماه مبارک رمضان تجربه می کنیم.

امیدوارم هرچه زودتر شاهد حضور نورانی مردم بزرگوار و متدین، در مصلای امام خمینی کرج و از دیدار و همراهی عزیزان بهره مند باشم.

چند خط برای جبران قسمتی از دل تنگی ها به خاطر دوری از شما می نویسم.

تعطیلی اجتماعات باید تبدیل به فرصتی برای بهره بردن بیشتر از ماه مبارک رمضان باشد چون بنا بر آنچه اعلام شده شنبه اول ماه مبارک رمضان است.

پیشاپیش حلول ماه خدا و بندگی را به شما تبریک عرض می کنم و امیدوارم به فضل خداوند متعال، بتوانیم ساعات و آنات این ماه پربرکت، به ویژه لیالی قدر را به خوبی درک کنیم.

چون امروز جمعه آخر ماه است و از امام رضا علیه السلام روایتی به همین مناسبت نقل شده، آن را تبرکاً نقل می کنم تا همه ما در این لحظات پایانی ماه شعبان، توجه بیشتری به خودمان داشته باشیم و باحال خوش و پاکیزه وارد ضیافت خانه الهی شویم تا از بهره بیشتری برخوردار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه کرج به برخی انتصابات/هنوز متخلفین سرکار هستند

انتقاد امام جمعه کرج به برخی انتصابات/هنوز متخلفین سرکار هستند