مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 15:052020-04-24فرهنگي

برنامه های قرآنی در خراسان جنوبی مجازی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، ناصر نبی زاده افزود: ارائه ویدئو تصویری و بیان مباحث تفسیری قرآن کریم، ارائه ویدئو سبک زندگی مومنانه (با هدف کاهش آسیب های خانوادگی و تنش های خانوادگی) توسط اساتید به عنوان سبک زندگی قرآنی و تهیه و انتشار قرائت های قرآنی و ماندگار اساتید قرآنی گذشته در فضای مجازی از جمله این برنامه ها است.

وی به برگزاری مسابقه شهر عاشقی در این ایام اشاره کرد و گفت: منبع مسابقه قرآن و نهج البلاغه است و هر شب به پنج نفر برگزیده کارت هدیه اهدا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی قرآنی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: این جشنواره در قالب ارسال ویدئو قرائت قرآن ویژه کودکان سه تا 6 سال، ارسال داستان های 90 ثانیه ای با موضوع قرآن و عترت برای گروه سنی 9 تا 16 سال، ارسال عکس از سفره های سحری و افطاری یا نمازهای عاشقانه و تولید و ارسال تصویر کار با کاغذ، برگزار می شود.

وی از جشنواره روزه اولی ها با موضوع ارسال عکس و یا ویدئو کوتاه برای گروه سنی 9 تا 15 سال ویژه دختران و پسران خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه قرائت قرآن ویژه پسران و ارسال کلیپ قرائت قرآن ویژه آقایان تا سن حداکثر 30 سال با همکاری موسسه فرهنگی انوارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های قرآنی در خراسان جنوبی مجازی برگزار می شود

برنامه های قرآنی در خراسان جنوبی مجازی برگزار می شود