مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 17:052020-04-24ورزشي

بازگشایی باشگاه های ورزشی قزوین تحت شرایط خاص امکان پذیر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه روابط عمومی استانداری قزوین، مریم بیدخام در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان افزود: بسیاری از سالن های ورزشی و باشگاه ها بیش از دو ماه است که به علت شیوع کرونا تعطیل هستند و به لحاظ استیجاری منتظر تصمیمات دولتی مانده اند تا مجددا بازگشایی شوند.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی انتظار فعالان ورزش به خصوص کسانی که از محل ورزش و فعالیت های مرتبط با آن ارتزاق می کنند این است که فرایند بازگشایی باشگاه های ورزشی و از سرگیری فعالیت ها در چارچوب پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی تسریع شود .

بیدخام استیجاری بودن باشگاه های ورزشی را متحمل هزینه های دانست و اظهار داشت: ادامه تعطیلات این اماکن می تواند تبعات ناخوشایند اقتصادی داشته باشد و زمینه ساز تعطیلی همیشگی آن ها شود.

این مسؤول تاکید کرد: تاثیر ورزش در سلامت جسمی و روحی روانی آحاد جامعه به ویژه در شرایط کنونی که مردم بخاطر کنترل کرونا در قرنطینه های خانگی به سر می برند، بی بدیل است و باید شرایطی را فراهم کرد که جامعه به سمت ورزش کردن پیش بروند.

بیدخام خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون، گروه های زیادی در اجرای طرح موفق فاصله گذاری اجتماعی مشارکت داشتند که از جمله آنها هنرمندان و ورزشکاران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی باشگاه های ورزشی قزوین تحت شرایط خاص امکان پذیر است

بازگشایی باشگاه های ورزشی قزوین تحت شرایط خاص امکان پذیر است