مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 اردیبهشت 1399 ساعت 21:352020-04-24اقتصادي

آخرین وضعیت توقف نمادهای بورسی


آخرین وضعیت تعلیق نمادهای بورسی حاکی از آن است که تا سوم اردیبهشت، 43 نماد معاملاتی بورسی به دلایل مختلف از جمله تعلیق نماد معاملاتی، برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده (انتخاب اعضا)، - آخرین وضعیت تعلیق نمادهای بورسی حاکی از آن است که تا سوم اردیبهشت، 43 نماد معاملاتی بورسی به دلایل مختلف از جمله تعلیق نماد معاملاتی، برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده (انتخاب اعضا)، تغییرات بیش از 50 درصد در 15 روز متوالی، برگزاری مجمع عمومی فوق العاده (در خصوص تغییر سرمایه) و نظایر آن متوقف شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از میان 43 نماد مذکور، کنتورسازی ایران (آکنتور)، دشت مرغاب (غدشت)، صنایع کاشی و سرامیک سینا (کساوه)، بانک انصار (وانصار) و توسعه معدن و فلزات (ومعادن) به دلیل تعلیق نماد معاملاتی متوقف شده اند.

همچنین برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده (انتخاب اعضا) باعث توقف نمادهای ایران ترانسفو (بترانس)، نیروکلر (شکلر) و شهد(قشهد) شده است.

اما تغییرات بیش از 50 درصد در 15 روز متوالی باعث توقف تعداد زیادی از نمادها شده است؛ به طوریکه گسترش نفت و گاز پارسیان (پلرسان)، ایران یاسا تایر و رابر (پاسا)، سرمایه گذاری پردیس (پردیس)، س.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت توقف نمادهای بورسی

آخرین وضعیت توقف نمادهای بورسی