مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 03:352020-04-25اقتصادي

سردشت صاحب سایت گردشگری می شود


کامل رسولی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح مطالعاتی سایت گردشگری که در ضلع شمال شرقی شهر سردشت احداث می شود آغاز شده است.

وی افزود: بر اساس ماده 22 قانون هوای پاک مصوب هیأت دولت، منابع طبیعی و آبخیزداری مکلف به همکاری با شهرداری است تا در واگذاری اراضی برای افزایش سرانه فضای سبز تا مقدار 15 متر مربع اقدام شود.

وی بیان کرد: در این راستا واحد تدوین پروژه شهرداری سردشت با در نظر گرفتن کلیه اصول و اسلوب زیست محیطی اقدام به مطالعات طرح سایت گردشگری و جنگلی در ضلع شمال شرقی شهر کرده است که با واگذاری و ساخت این سایت در سطح 35 هکتار نصف سرانه استاندارد تامین می شود.

وی گفت: با گذشت 90 سال از قدمت شهر سردشت متاسفانه سرانه فضای سبز این شهر کمتر از یک متر مربع است درحالی که بر اساس ضوابط شهرسازی باید حداقل این میزان هشت متر مربع باشد.

شهردار سردشت با اشاره به اینکه این سایت گردشگری پیشتر قرار بود در قالب پارک جنگلی با عنوان ایثار به مساحت 16 هکتار احداث شود افزود: از سال 1386 کار مطالعاتی آن در 6 مرحله انجام شد که کمیته فنی منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی هر بار به دلایلی آن را رد می کرد تا اینکه بند (ج) ماده 147 آن را منسوخ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردشت صاحب سایت گردشگری می شود

سردشت صاحب سایت گردشگری می شود