مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-04-25پزشكي

پیشنهاد باستان شناسانه برای قدردانی از کادر درمانی


جامعه باستان شناسی ایران پیشنهاد کرد با پایان وضعیت کنونی کشور، تسهیلاتی مانند بازدید از مکان های تاریخی و گردشگری برای مجموعه سلامت و درمان کشور درنظر گرفته شود.

- جامعه باستان شناسی ایران پیشنهاد کرد با پایان وضعیت کنونی کشور، تسهیلاتی مانند بازدید از مکان های تاریخی و گردشگری برای مجموعه سلامت و درمان کشور درنظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جامعه باستان شناسی ایران در نامه ای خطاب به علی اصغر مونسان - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی – با اشاره به تلاش های مجموعه سلامت و پزشکی کشور در دو ماه گذشته، نوشت: مجموعه سلامت و درمان کشور به ویژه پرستاران و پزشکانِ بیمارستان­ ها و آزمایشگا­ه­ ها در دو ماه گذشته در خط نخست نبرد مبارزه با بیماری همه­ گیر کرونا قرار داشتند و فشارهای سنگین جسمی و روحی این نبرد آن ها را در شرایط دشواری قرار داده و سبب فرسایش و کاهش تاب و توان آنان شده است.

بر همه ما لازم است که آنان را در این دشواری تنها نگذاشته و یاریگرشان باشیم.

به همین دلیل و به سبب جایگاه وزارتخانه در سرپرستی و اداره امور میراث فرهنگی و گردشگری کشور، پیشنهاد می­ کنیم برای انرژی­ بخشی و به پاس همه تلاش­های این مجموعه ارزشمند که فداکارانه و بی­ باکانه به خدمت هموطنان خود مشغولند، پس از پایان این بیماری سهمگین، تسهیلاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد باستان شناسانه برای قدردانی از کادر درمانی

پیشنهاد باستان شناسانه برای قدردانی از کادر درمانی