مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 05:502020-04-25اقتصادي

کمبود شکر دولتی نداریم/ با گرانفروشان برخورد می شود


شکر دولتی با نرخ مصوب چهار هزار و 800 تومان برای مصرف کننده در نظر گرفته شده و در رابطه با شکر دولتی کمبودی وجود ندارد.

- کرمان - معاون صمت استان کرمان گفت: شکر دولتی با نرخ مصوب چهار هزار و 800 تومان برای مصرف کننده در نظر گرفته شده و در رابطه با شکر دولتی کمبودی وجود ندارد.

سینا خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت شکر بیان داشت: در حال حاضر در کشور شکر به دو صورت دولتی و آزاد توزیع می شود، شکر دولتی در انبارها وجود دارد و از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت توزیع می شود.

وی افزود: توزیع شکر دولتی به مناسبت های مختلف در کارگروه تنظیم بازار تصویب می شود به عنوان مثال در تنظیم بازار شب عید، شکر توزیع شد و برای تنظیم بازار ماه رمضان هم تمهیدات لازم اندیشیده شده و به شهرستان ها تخصیص داده شده است.

معاون صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: توزیع و تخصیص شکر در شهرستان کرمان با محوریت اصناف و شرکت های تعاونی منتخب و همچنین فروشگاه های بزرگ انجام شده است.

خسروی تصریح کرد: شکر دولتی با نرخ مصوب چهار هزار و 800 تومان برای مصرف کننده در نظر گرفته شده و در رابطه با بحث شکر دولتی کمبودی وجود ندارد.

وی به بحث شکر آزاد اشاره کرد و گفت: شکر کارخانجات کشور با قیمت های شش هزار تا شش هزار و 500 تومان فاکتور می شود یعنی کارخانجات هم کم کم با قیمت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود شکر دولتی نداریم/ با گرانفروشان برخورد می شود

کمبود شکر دولتی نداریم/ با گرانفروشان برخورد می شود