مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 06:352020-04-25سياسي

کرونا؛ مانوری برای سنجش توان مقابله با بحران های نوپدید و فاقد سناریو


فرماندار ابرکوه شیوع ویروس کرونا را آزمون و مانوری بزرگ جهت سنجش میزان آمادگی بخش دولتی و مردمی در مقابله با بحران های نوپدید و بدون سناریو دانست.

- ایسنا/یزد فرماندار ابرکوه شیوع ویروس کرونا را آزمون و مانوری بزرگ جهت سنجش میزان آمادگی بخش دولتی و مردمی در مقابله با بحران های نوپدید و بدون سناریو دانست.

محمد کاظمی نسب در گفت وگو با خبرنگار ایسنا پیرامون وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: در اوایل شیوع ویروس کرونا تمام کشور با یک وضعیت بسیار پیچیده و ناشناخته مواجه شد که با وجود ایجاد سردرگمی، تجربه های بسیاری از آن حاصل شد و می توان گفت مانور و آزمونی بزرگ جهت سنجش میزان آمادگی بخش دولتی و مردمی در مهار و مقابله با بحران های جدید و فاقد سناریو بود.

وی تصریح کرد: در شهرستان ابرکوه، ستاد مقابله و مبارزه با کرونا در دو کارگروه بهداشت و درمان شامل کمیته های پیشگیری و شناسایی موارد مشکوک، درمان و مراقبت، آموزش و بهداشت محیط، اطلاع رسانی و کارگروه پشتیبانی اعم از کمیته های تجهیز منابع، کنترل و غربالگری، بسیج نیروهای مردمی، پایش اصناف و نقاهتگاه ها، فعالیت خود را آغاز کرد.

فرماندار ابرکوه خاطرنشان کرد: از فعالیت های ستاد مذکور این چنین برمی آید که در برخی بخش ها پیش تر از استان عمل کرده و خیلی زودتر از استان امور ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا؛ مانوری برای سنجش توان مقابله با بحران های نوپدید و فاقد سناریو

کرونا؛ مانوری برای سنجش توان مقابله با بحران های نوپدید و فاقد سناریو