مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 06:362020-04-25سياسي

تشکیل اکیپ های قضایی برای برخورد با روزه خواری در کرمان


دادستان کرمان با تاکید بر این که بر اساس قانون تظاهر به روزه خواری جرم است،گفت: اکیپ های نظارتی دستگاه قضایی در ایام ماه مبارک رمضان برای برخورد با روزه خواری در استان فعال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، دادخدا سالاری اظهار کرد: طبق ماده 638 قانون مجازات اسلامی هر کس به صورت علنی در انظار و اماکن عمومی و معابر تظاهر به عمل حرامی کند، علاوه بر کیفر عمل به حبس از 10 روز تا دو ماه یا تا (74) ضربه شلاق محکوم می شود و در صورتی که مرتکب عملی شود که نفس آن عمل دارای کیفر نیست ولی عفت عمومی را جریحه دار کند فقط به حبس از 10 روز تا دو ماه یا تا (74) ضربه شلاق محکوم خواهد شد.

وی بیان کرد: روزه خواری جزو جرایم مشهود است و نیروی انتظامی به عنوان ضابط قضایی در صورت مشاهده آن می تواند وارد عمل شده و با روزه خواران برخورد لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه براساس برنامه ریزی های انجام شده، فعالیت تمامی اغذیه فروشی ها (رستوران، کبابی و …) در طول ساعات روز ممنوع است، اظهار کرد: با توجه به شرایط ناشی از بیماری کرونا در استان کرمان تعداد مسافران احتمالی کاهش داشته اما نظر به اهمیت انجام پیش بینی های لازم برای خدمات دهی به مسافران، تعدادی از این واحدها به منظور خدمات رسانی به مسافران مجاز به فعالیت هستند که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل اکیپ های قضایی برای برخورد با روزه خواری در کرمان

تشکیل اکیپ های قضایی برای برخورد با روزه خواری در کرمان