مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 07:462020-04-25پزشكي

پیشنهاد علوم پزشکی تهران برای تعویق بازگشت دانشجویان به دانشگاه تا عید فطر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سهراب پورمعاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران از پیشهاد این دانشگاه برای تعویق بازگشت دانشجویان تا عید فطر خبر داد و گفت: - معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران از پیشهاد این دانشگاه برای تعویق بازگشت دانشجویان تا عید فطر خبر داد و گفت: در حال حاضر منتظر پاسخ وزارت بهداشت در این خصوص هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سهراب پورمعاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران از پیشهاد این دانشگاه برای تعویق بازگشت دانشجویان تا عید فطر خبر داد و گفت: در حال حاضر منتظر پاسخ وزارت بهداشت در این خصوص هستیم.

وی با بیان گزارشی از مهم ترین برنامه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: بعد از تعطیلی آموزش حضوری دانشگاه ها بلافاصله برنامه ریزی کلاس های حضوری در دستور کار این معاونت آموزشی دانشگاه قرار گرفت.

در این راستا، در طول ماه اسفند و به تدریج با روشن تر شدن ابعاد پنهان اپیدمی، جلسات مجازی شورای آموزش دانشگاه تشکیل شد.

حتی جلسه فصلی هیات ممیزه دانشگاه نیز در ماه اسفند برگزار شد تا خللی در فرایند ارتقای اعضای هیات علمی دانشگاه ایجاد نشود.

سهراب پور تصریح کرد: تدوین دستورالعمل ها و مقررات مربوط به کلاس های غیر حضوری یکی از مهمترین و ضروری­ ترین کار های دانشگاه علوم پزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد علوم پزشکی تهران برای تعویق بازگشت دانشجویان به دانشگاه تا عید فطر

پیشنهاد علوم پزشکی تهران برای تعویق بازگشت دانشجویان به دانشگاه تا عید فطر