مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-04-25سياسي

ثبت نام خواهران طلبه در حوزه علمیه قزوین آغاز شد


مدیرحوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: با آغاز ثبت نام در حوزه علمیه خواهران 250 دانشجوی طلبه برای سال تحصیلی جاری در مراکز دینی استان پذیرش می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا کاظم لو روز شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان قزوین که در محل حوزه علمیه خواهران قزوین برگزار شد با تبریک پرتاب ماهواره از سوی سپاه پاسداران اظهار داشت: نیروهای مردمی سپاه با موفقیت در پرتاب ماهواره توانستند بار دیگر اقتدار علمی، فنی، دفاعی نیروهای دینی را به رخ کشیده و استکبار را در جای خود بنشانند که جای تقدیر و خرسندی دارد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم ر هبری در رزمایش کمک مومنانه هم گفت: لبیک به ندای رهبری از سوی مردم بخوبی صورت گرفت که نشان داد مردم همچنان پیرو ولایت هستند.

کاظم لو گفت: با شیوع ویروس کرونا که گروه های مختلف جامعه را تحت تأثیر قرار داد در یک اقدام جهادی و انقلابی شاهد ایثارگری کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و نیروهای خدماتی بودیم که با بزرگواری نجات جان انسان ها را در اولویت قرار دادند.

وی افزود: کادر درمانی در گام اول در اقدامات درمانی بیماران موفق عمل کردند هرچند آسیب های زیادی هم دیدند اما مردم با درک شرایط حساس کنونی وارد مشارکت شدند و به کمک شتافتند که جای تقدیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام خواهران طلبه در حوزه علمیه قزوین آغاز شد

ثبت نام خواهران طلبه در حوزه علمیه قزوین آغاز شد