مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 09:352020-04-25سياسي

دهیاران خراسان رضوی از فرصت معین های اقتصادی استفاده کنند


علی اکبر لبافی روز شنبه در نشستی به منظور ارائه گزارش عملکرد سال گذشته معین های اقتصادی خراسان رضوی در مشهد افزود: اگر همه معین های اقتصادی وارد چرخه فعالیت شوند تقریبا 97 درصد روستاهای استان تحت پوشش قرار می گیرد.

وی ادامه داد: همچنین تاکنون بیش از دو هزار و 200 پروژه کسب و کار متوسط و خرد در سامانه ویژه اقدامات معین های اقتصادی در خراسان رضوی به ثبت رسیده است.

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان اظهار داشت: آسیب های وارده ناشی از بحران کرونا، به کسب و کارها و ظرفیت های تولیدی و اقتصادی استان در قالب طرحی پژوهشیبررسی شده است.

لبافی افزود: ما حصل این طرح می تواند سیمایی واقعی از مشکلات و خسارت ها در خراسان رضوی و به تبع آن، راهکارهای حمایت و جبران آن ارائه کند که در پژوهش مذکور بر تجربیات و نظرات بیش از 100 فعال اقتصادی استان تمرکز شده که پس از جمع بندی، به شورای گفت و گوی ایران ارسال شد.

وی ادامه داد: همچنین ارزیابی نخستین این پژوهش حاکی از آن است که 70 درصد مسایل و مشکلات موجود باید در سطح ملی حل و فصل شود و 30 درصد باقیمانده نیز سیاست هایی است که باید در سطح استان خراسان رضوی برای پایداری بنگاه های اقتصادی اتخاذ و اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاران خراسان رضوی از فرصت معین های اقتصادی استفاده کنند

دهیاران خراسان رضوی از فرصت معین های اقتصادی استفاده کنند