مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 09:352020-04-25اجتماعي

عملیات پاکسازی و نخاله برداری بلوار اقبال لاهوری زاهدان انجام شد


محمدامیر براهویی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از آنجاییکه نخاله ها و پسماندها در زمین های بایر این بلوار سیما و منظر شهری را نازیبا کرده بود و از سوی دیگر برخی از شهروندان با رها کردن نخاله های ساختمانی و زباله در این مکان باعث تجمع پسماندها شده بودند، در راستای حفاظت از زمین پاک و تنظیف این اراضی و صیانت از بهداشت محیط، عملیات پاکسازی و نخاله زدایی این منطقه انجام شد.

وی تصریح کرد: عملیات پاکسازی و نخاله زدایی این بلوار از روبروی آرامستان بهشت محمد (ص)تا کمربندی با استفاده از یک دستگاه لودر و 14 دستگاه کمپرسی پاکسازی شد و بسیاری از نخاله های ساختمانی جمع آوری و به محل سایت دفن سازمان پسماند منتقل شد.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان افزود: هر هفته در ادامه طرح عملیات نخاله زدایی روزهای جمعه با همکاری بخش خصوصی پاکسازی و نخاله زدایی در سطح شهر به ترتیب اولویت بیشترین نخاله در هر منطقه، در سطح شهر زاهدان و مناطق شمال شهر انجام خواهد شد.

براهویی از شهروندان خواست در طرح نخاله برداری با شهرداری همکاری کرده و نخاله های ساختمانی خود را در این اراضی رها نکنند، امید می رود با مشارکت مردم در راستای اجرای این طرح شهری زیبا و عاری از نخاله داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات پاکسازی و نخاله برداری بلوار اقبال لاهوری زاهدان انجام شد

عملیات پاکسازی و نخاله برداری بلوار اقبال لاهوری زاهدان انجام شد