مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 09:502020-04-25سياسي

طرح «هم سفره» در نهاوند برگزار می شود


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند گفت: طرح هم سفره به منظور اطعام نیازمندان در طول ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

- علی ملکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند  با اشاره به برگزاری طرح هم سفره به منظور اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به منظور اجرای این طرح با آشپزخانه های سطح شهر هماهنگی شده تا مواد اولیه غذایی را که از سوی ما در اختیار آنها قرار میگیرد طبق موازین بهداشتی طبخ کرده و بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و سایر افراد نیازمند توزیع شود.

وی در ارتباط با توزیع بسته های بهداشتی و غذایی ویژه ایام کرونا در بین نیازمندان گفت: از ابتدای سال تاکنون به 354 خانوار تحت پوشش که عمدتا به دلیل بیماری کرونا دچار مشکل شده اند و همچنین سالمندان مبلغ 200 هزار تومان پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند افزود: همچنین طی این ایام یک هزار و 348 بسته غذایی به ارزش 300 هزار تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه 400 بسته بهداشتی به ارزش 20 هزار تومان نیز بین نیازمندان توزیع شده است اضافه کرد: علاوه بر توزیع این بسته ها از سوی مراکز نیکوکاری درب منازل و خانه های مددجویان نیز ضدعفونی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «هم سفره» در نهاوند برگزار می شود

طرح «هم سفره» در نهاوند برگزار می شود