مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 11:062020-04-25حوادث

سارق مامور نما در دماوند دستگیر شد


سرهنگ حسین فاضلی روز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: در پی افزایش سرقت منزل به شیوه مشخص در حوزه منطقه گیلاوند از توابع شهر دماوند، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 12 این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: از همان ابتدا با بررسی صحنه های سرقت باندی بودن و حرفه ای عمل کردن سارقان برای پلیس محرز شد که در این راستا عوامل کلانتری 12 گیلاوند شهر دماوند با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه و اقدامات فنی و پیچیده در سطح حوزه موفق به شناسایی رد پای احدی از سارقان شدند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نامبرده پس از تعقیب و مراقبت های طولانی در نهایت در یک عملیات غافلگیرانه حین تخریب و سرقت منزل و با لباس مبدل نظامی دستگیر شد که پس از انجام بازجویی های فنی و شگردهای خاص و پیچیده پلیسی به عمل آمده، متهم لب به اعتراف گشود.

فاضلی در ادامه با اشاره به دستگیری سارق تجهیزات مخابراتی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل و تجهیزات مخابراتی به شیوه و شگرد مشخص، عملیات شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عوامل انتظامی کلانتری 12 منطقه گیلاوند این فرماندهی قرار گرفت که کارشناسان انتظامی پس از بررسی صحنه های سرقت و با پیگیری های پلیسی دریافتند، تمامی سرقت ها به یک شیوه و شگرد است و لذا حرفه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق مامور نما در دماوند دستگیر شد

سارق مامور نما در دماوند دستگیر شد