مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 14:352020-04-25اجتماعي

شرایط کرونایی نباید به تحصیل دانش آموزان لطمه وارد کند


استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب برای تحصیل دانش آموزان در این ایام گفت:در شرایط کنونی گسترش بیماری کرونا نباید به ادامه تحصیل دانش آموزان لطمه وارد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی شهریاری عصر شنبه در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال جاری، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیلی تمامی مراکز آموزشی به دلیل جلوگیری از شیوع این بیماری، گفت: متأسفانه تعطیلی مراکز آموزشی و مدارس موجب وارد شدن برخی مشکلات در فرایند آموزش در بین دانش آموزان شده است.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب وزارت آموزش و پرورش برای جلوگیری اخلال در فرایند آموزش در بین دانش آموزان، گفت: آموزش و پرورش با طراحی نرم افزار شاد تلاش دارد تا در شرایط فعلی و به صورت مجازی فرایند آموزش را در بین دانش موزان ادامه دهد.

شهریاری ادامه داد: متأسفانه بر اساس گزارش های دریافتی برخی از دانش آموزان در استفاده از این اپلیکیشن دچار مشکل شده اند که ضروری است وزارت آموزش و پرورش مشکلات موجود در استفاده دانش آموزان از این نرم افزار را رفع کند.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در برخی از مناطق استان به دلیل مشکلات اینترنت و نبود سخت افزارهای لازم دانش آموزان امکان استفاده از این نرم افزار آموزشی را ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط کرونایی نباید به تحصیل دانش آموزان لطمه وارد کند

شرایط کرونایی نباید به تحصیل دانش آموزان لطمه وارد کند