مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 17:352020-04-25سياسي

102 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد لرستان هستند


از مجموع 550 هزار خانوار در استان، 102 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند - ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: از مجموع 550 هزار خانوار در استان، 102 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند جاسم محمدی فارسانی امروز در دیدار با فاطمه مقصودی نماینده منتخب بروجرد با بیان اینکه مجموعه کمیته امداد در قالب های مختلف در حال خدمت رسانی به جامعه مددجویان است، اظهار کرد: از مجموع 550 هزار خانوار لرستانی، 102 هزار آن ها تحت پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد 40 هزار خانوار زنان سرپرست خانوار هستند.

وی با اظهار تأسف از حجم زیاد فقر و محرومیت در استان، تصریح کرد: مهم ترین کار امداد این است که از طریق توانمندسازی، خانوارها را از چرخه حمایت خارج کند تا خانواده های نیازمند دیگر را جایگزین نماید.

مدیرکل کمیته امداد لرستان ایجاد اشتغال با درآمد پایدار و حس کرامت اخلاقی و انسانی خانوارها را در کنار توانمندسازی آن ها از دیگر اهداف امداد برشمرد و خاطرنشان کرد: خدمات امداد در دو دسته حوزه مادی و فرهنگی است.

محمدی فارسانی در تکمیل خدمات امداد در حوزه مادی افزود: پرداخت مستمری، مسکن، آموزش، بیمه و درمان، پرداخت تسهیلات، اشتغال و.

.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

102 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد لرستان هستند

102 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد لرستان هستند