مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 19:302020-04-25سياسي

آغاز فعالیت هیات های نظام پزشکی همدان/ کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها


رییس نظام پزشکی همدان با اشاره به اینکه زمان رسیدگی به پرونده های سازمان را کم کرده ایم گفت: قبلا رسیدگی به برخی پرونده ها دو سال طول می کشید اما الان به کمتر از 6 ماه رسیده است.

- علیرضا مدرکیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه تقریبا از 15 اسفندماه سال گذشته تا پایان فروردین ماه یعنی مدت یک ماه و نیم هیات های رسیدگی به پرونده های مورد شکایت در نظام پزشکی همدان فعالیتی نداشتند اظهار کرد: از هفته گذشته این هیات ها بار دیگر فعال شده اند.

وی بیان کرد: دو هفته ایام نوروز و بعد به خاطر فاصله گذاری اجتماعی در مقابله با کرونا فعالیت هیات ها تعطیل شده بود که از هفته گذشته بار دیگر آغاز شده است.

رییس نظام پزشکی همدان با اشاره به اینکه بستگی به نوع و حجم پرونده، عوامل درگیر و .

زمان رسیدگی متفاوت است گفت: برخی از پرونده ها یک یا دو ماه به نتیجه می رسند و برخی دیگر نیز ماه ها طول می کشد و بستگی به شرایط موجود دارد.

وی عنوان کرد: قبلا حتی رسیدگی به برخی پرونده ها دو سال طول می کشید که ما سعی کردیم در هیات بدوی آنها را 6 ماهه به نتیجه برسانیم.

مدرکیان در پاسخ به اینکه برخی اعتراض هایی داشتند مبنی بر اینکه زمان رسیدگی به پرونده ها طولانی شده است بیان کرد: وقتی وارد سازمان شدم مدت زمان رسیدگی  پرونده ها بیش از دو سال بود اما آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت هیات های نظام پزشکی همدان/ کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها

آغاز فعالیت هیات های نظام پزشکی همدان/ کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها